Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

ΤΡΑΓΟΥΔΙ #3


ΤΡΑΓΟΥΔΙ #3 S.O.S.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο πάντα μοναδικός και αυθόρμήτος με την υπέροχη φωνή σου.

Ανώνυμος είπε...

Γίωργο μου πιστεύω οτι θα τα καταφέρης (Ελενα)

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο μου και αν ακόμα δεν τα καταφέρης, για μένα θα είσε πάντα νικιτής. (ο μπαμπάς σου)

Ανώνυμος είπε...

Γιωργο είσε χαριτωμένη φατσούλλα

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο μπορής και συ να προκριθής

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο πιστεύουμε σε σένα κι στις δυνατότητες σου είμαστε σίγουρες ότι θα προκριθείς και θα μας εκπροσωπίσεις επάξια.Έχεις όλες μας τις ευχές και την αγάπη.

Χριστιάνα, Δήμητρα, Αγάθη, Παναγιώτα, Σταυρούλα.

Ανώνυμος είπε...

http://cyprus-decides.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο είσαι υπέροχος και το τραγούδι σου καταπλικτικό. καλή επιτυχία.

Ανώνυμος είπε...

Γιωργο γνωρίζοντας το χαρακτήρα και την προσωπικότητα σου είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσεις τις καρδιές όλων το Σάββατο το βράδυ. Σου εύχομαι καλή επιτυχία.
Ο Τατάς σου.

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο μου το Σάββατο θέλω να είσαι όπως κάθε μέρα αυθόρμητος και μοναδικός. Θα καπλήξεις τους πάντες. Κάθε επιτυχία από την Νονά σου Καίτη και από τη Μαρία και την Κυριακή!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ
ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ!(ΑΝΤΡΕΑΣ Κ.)

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο Καλή επιτυχία. Θα τα καταφέρουμε

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο μου, σου εύχομαι καλή επιτυχία!! Έχεις πολλές δυνατότητες να κερδίσεις!! αλλά κ εδώ που έφτασες είσαι νικητής! Ολυμπία...

Ανώνυμος είπε...

george u r the best.keep up the hard work. u r my love

Ανώνυμος είπε...

giorgaki m ise poli kalos.mpravo sou.sou efxomai kathe epitixia.mexri edo pou eftases ise nikitis.sagapw poli fwnara m (Koulla)

Ανώνυμος είπε...

Μαλακία.Καραγιάννης για μια ζωή